برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
نام تجاری : NSK
میکروموتور
0 تومان

ویژگی های محصول

  • آخرین قیمت به روز شده : 50/000/000 تومان
  • میکروموتور NSK- NLX nano LED
  • NSK با کاهش وزن و اندازه­ ی میکروموتور و آنگل، تعادل مناسبی را برای بهبود عملکرد و کاهش خستگی دندانپزشکان در خلال درمان­های طولانی به ارمغان آورده است . با وجود اندازه­­ ی کوچک و وزن سبک، NLXnano قدرتی حتی بیشتر از میکروموتورهای قدیمی­تر ارائه می­دهد و علاوه­بر آن از دامنه ­های سرعت متنوع ­تری پشتیبانی می­کند.
بیشتر بخوانید
توضیحات

نسل جدید میکروموتور NSK

NSK با کاهش وزن و اندازه­ی میکروموتور و آنگل، تعادل مناسبی را برای بهبود عملکرد و کاهش خستگی دندانپزشکان در خلال درمان­های طولانی به ارمغان آورده است . با وجود اندازه ­­ی کوچک و وزن سبک، NLXnano قدرتی حتی بیشتر از میکروموتورهای قدیمی­تر ارائه می­دهد و علاوه­ بر آن از دامنه­های سرعت متنوع ­تری پشتیبانی می­کند.

سیستم کنترل­ برداری به کار رفته در این میکروموتور حرکت روان و کنترلی مناسب را در تمام دامنه­ های سرعتی فراهم می­آورد. وجود روشنایی LED با وضوح نوری 32000Lux که کیفیت نور طبیعی را به محل منتقل کرده و دید واضح­تری را در محل درمان فراهم می­کند.

25% کوچکتر و 20% سبکتر

NSK ، NLX nano را در مقایسه با میکروموتورهای دیگر 25% کوچکتر و 20% سبکتر طراحی کرده است .

توازن خارق­العاده

توازن میکروموتور و آنگل بر روی آن به طور قابل توجهی بهبود یافته و این موضوع را می­توان با دست گرفتن میکروموتور به همراه یک آنگل به راحتی متوجه شد. میکروموتور NLXnano و آنگل آن از نظر اندازه و وزن کاملا مشابه یک توربین تیتانیوم NSK به همراه کوپلینگ ان است که این امر موجب راحتی کار با این میکروموتور شده و خستگی کمتری را موجب می­شود.

تورک بالا، حرکت روان و لرزش بسیار کم

سیستم کنترل­برداری NSK سبب روانی در حرکت و کنترل راحت حرکات آنگل در تمام سرعت­ها و بالا ترین گشتاور شده و باعث کاهش یافتن صدا و لرزش در پایین­ترین میزان ممکن می­شود. تمام این موارد در کنار هم باعث راحتی بیشتر بیمار و پزشک می­شود.

میکروموتور Brushless با قابلیت اتوکلاو

این میکروموتور قابلیت اتوکلاو مداوم تا دمای 135درجه سیلسیوس را دارد. (البته با استفاده از دو درپوش مخصوص اتوکلاو)

کاربردهای کلینیکی متنوع­تر و وسیع­تر

NLXnano دامنه­ های سرعت گسترده­ای را پوشش می­دهد که شما را قادر به انجام درمان­های متعددی با این دامنه ­های سرعت می­کند و علاوه­ بر آن شما می­توانید از انواع هندپیس­ ها و آنگل­های نوری و غیرنوری خود برروی این دستگاه استفاده کنید . دامنه­ی سرعتی کهNLXnano  پوشش می­دهد ( جدا از کاهندگی و افزایندگی) از 10 دور بر دقیقه تا 200000 دور بر دقیقه است که استفاده از آن را برای اغلب درمان­های کلینیکی تسهیل می­کند.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور تولیدکننده
ژاپن
مشاهده کامل ویژگی ها
نظرات
بدون نظر
440,000 تومان
کامپوزیت نانوفیل 2 گرمی - FGM - Opallis ترمیم دندان‌های خلفی و قدامی ‎ ترمیم‌های سایز متوسط اکلوزال، پروکزیمال و اکلوزو پروکزیمال ‎ ترمیم‌های کلاس III, IV, V دندان‌های قدامی ‎ ترمیم ونیرهای کامپوزیتی اتصال محدد...
4,600,000 تومان
کامپوزیت نانو پلاس - Cosmedent - Renamel Nano plus کامپوزیت نانوپلاس، طراحی شده برای دندانپزشکانی که فقط از یک ماده برای بازسازی انامل و دنتین استفاده می کنند بیشترین زیبایی و پالیش را در بین تمام کامپوزیت های نانو...
390,000 تومان
کامپوزیت نانو خلفی - Dentex - Posterior Composite کامپوزیت‌های خلفی در شیدهای : A1, A2, A3 کاربرد در تمامی کلاس‌های ترمیمی دندان‌های خلفی  ترمیم زیبایی در سطح بالا با سیستم چند لایه سیستم چند لایه بر پایه شیدهای VITA
643,800 تومان 740,000 تومان
کامپوزیت نانو هیبرید - Dentkist - CharmFil Plus کامپوزیت نانو هیبرید کمترین میزان انقباض ناشی از پلیمریزه شدن تطابق رنگ عالی با دندان‌های طبیعی رادیواپک استحکام فشار بالا (۳۹۵ مگاپاسگال) سازگار با بافت‌های بدن...
0 تومان
آنگل کاهنده 1:5 NSK- Ti max Z95L استفاده همزمان از قدرت آنگل و قابلیت نصب فرز توربین تنها در یک هندپیس بدنه ای بسیار باریک: Z95L در قیاس با اندازه بدنه دیگر رقبای آن دید بهتری در زمان درمان را فراهم می آورد. 

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام