برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

رادیوگرافی تک دندان کداک - Carestream - CS2100

مرجع:
نام تجاری : carestream
رادیوگرافی
0 تومان

ویژگی های محصول

  • رادیوگرافی تک دندان کداک - Carestream - CS2100
  • تکنولوژی فرکانس بالا
  • تشخیص ایمن و پایدار
  • تطبیق‌پذیر با تکنولوژی‌های تصویربرداری آنالوگ و دیجیتال
  • تنظیمات سریع و آسان
  • محافظت هر چه بهتر بیمار در برابر پرتو
  • طراحی هوشمندانه و انعطاف‌پذیر
  • ساخت فرانسه
بیشتر بخوانید
توضیحات

از آنجایی که ایمنی بیماران و پرسنل اولویتی کلیدی است، از سیستم فرکانس بالای رادیوگرافی تک دندان کداک ‌Carestream CS2100 جهت کمک به کاهش میزان پرتو اشعه ایکس و ثبت تصاویر با کیفیت رونمایی شده است. در این سیستم از پیشرفته‌ترین تکنولوژی در جهت افزایش ایکس‌ ری مفید و کاهش سطح تابش استفاده می‌شود. در حقیقت دوز اشعه به میزان 25٪ نسبت به ژنراتورهای استاندارد کاهش یافته و به تبع ایمنی هر چه بیشتر بیمار و پرسنل را تضمین می‌نماید.

کاهش دوز اشعه در CS2100

به جهت ایجاد تصویری با وضوح و دقت بالا، ژنراتور رادیوگرافی تک دندان CS2100 با فرکانس بالای 60 kV و نقطه‌ی کانونی 0.7 میلی‌متر ارائه می‌شود. از طرف دیگر، انتهای مخروطی تیوب اشعه، خطای ناشی از Cone-cutting را بسیار کاهش می‌دهد.

انتهای مخروطی تیوب اشعه

نحوه‌ی کنترل بسیار ساده‌ی تایمر الکترونیک و برنامه‌های قابل تنظیم به متخصص کمک می‌نمایند که با سرعت و راحتی هر چه بیشتر تنظیمات صحیح تابش اشعه را انجام دهد.

کنترلر CS2100

به علاوه، این سیستم با هر نوع تکنولوژی تصویربرداری اعم از فیلم رادیوگرافی و سنسورهای دیجیتال قابل استفاده می‌باشد. همچنین طراحی کوچک رادیوگرافی پری اپیکال کداک CS2100 با تمام فضاهای درمانی تطبیق‌پذیر بوده و امکان انتخاب از چهار حالت نصب و سه سایز متفات طول بازوها وجود دارد.

طراحی هوشمندانه

Carestream Dental به عنوان تنها شرکتی که مهندسی و تولید ژنراتورهای x-ray خود را از ابتدا تا انتهای پروسه‌ برعهده دارد، در جهت حفظ سرمایه گذاری جامعه‌ی دندانپزشکی از بالاترین استانداردها برخوردار می‌باشد.

جزئیات محصول

مشخصات

نقطه کانونی (Focal Spot)
0.7 میلی‌متر
نوع و طول بازو‌ها
کوتاه 170 سانتی‌متر/ استاندارد 188 سانتی‌متر/ بلند 205 سانتی‌متر
ولتاژ ورودی
230 تا 240 ولت / 50 هرتز
تکنولوژی
ژنراتور X-ray برند Toshiba با فرکانس 300 کیلوهرتز
مشاهده کامل ویژگی ها
نظرات
بدون نظر
2,110,000,000 تومان
برای ثبت سفارش ،خرید و اطلاع از شرایط خرید اقساطی می‌توانید از طریق واتس‌اپ و یا تلگرام از طریق شماره تماس ۰۹۳۷۷۹۵۴۹۱۱ با ما در ارتباط باشید رادیوگرافی پانورامیک - Acteon - X-MIND Prime 3D ظاهر زیبا و ساده کاربری آسان...
912,000,000 تومان
برای ثبت سفارش ،خرید و اطلاع از شرایط خرید اقساطی می‌توانید از طریق واتس‌اپ و یا تلگرام از طریق شماره تماس ۰۹۳۷۷۹۵۴۹۱۱ با ما در ارتباط باشید رادیوگرافی پانورامیک - Acteon - X-MIND PRIME 2D قابلیت انجام معاینات مختلف...
0 تومان
فسفر پلیت دندانپزشکی کداک Carestream CS7600 سیستم هوشمند چند کاربره برای استفاده در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها کارکرد کاملا خودکار قابلیت‌های فوق‌العاده متنوع در خلق تصاویر تکنولوژی Scan & Go مانیتور LCD رنگی حافظه...

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام