برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
نام تجاری : Cao
دستگاه لیزر دایود
0 تومان

ویژگی های محصول

  • دستگاه لیزر دایود - CAO - Precise Laser
توضیحات

سیستم Laser Diode SHPپیشرفته ترین تکنولوژی لیزر دایود با یک سیستم عامل پیشرفته ایفون تاچ کار می کند. این اولین سیستم لیزر دایود با رابط ایفون تاچ است که برای انواع روش های درمانی از FDA گواهی دریافت کرده است.

SHPهمچنین اولین سیستم ایزر دایود در صنعت می باشد که نکات ضدعفونی کننده در ان لحاظ شدخ است. سیستم دقیق SHPانقلابی در اقدامات دندانپزشکی با پشتیبانی قوی فنی در کوتاهترین زمان از طریق FACETIME با لمس یک دکمه IPOD پدید امد.

تطبیق پذیری دقیق سیستم SHPفراتر از اقدامات جراحی بافت نرم است و به پزشک اجازه می دهد از لیزر درمانی برای تسکین درد عضله /مفاصل وتسهیل کننده گردش خون و در نهایت تسکین و التیام بافت استفاده کنند.همچنین به کمک SHP می توان به سفیدتر شدن دندان ها نیز کمک کرد. گروه CAO تولیدکننده لیزرها با باالترین تکنولوژی لیزر دایود بوده است و به کیفیت عملکرد و دقت ان افتخار می کند.

SHP از طول موج 810نانومتر استفاده میکند برای برش یا از بین بردن بافت نرم استفاده می کندSHP .طول موج 810 نانومتری توسط اکسی هموگلوبین و مالنین و به میزان کمتری توسط آب جذب می شود. علاوه بر این اقدامات مشخص شده است انرژی لیزر 810نانومتر در ترمیم زخم,کاهش درد و تسریع در هموستاز تاثیر مثبت دارد.

این طول موج انرژی توسط استخوان و یا بافت سخت جذب نمی شود و نباید در این موارد از ان استفاده کرد . انرژی در ماژول پایه سیستم تولید می شود و از طریق لوله هندپیس به نوک لوله هندپیس منتقل می شود. پس لیزر ERGY از طریق هوا به بافت منتقل می شود . برای سرعت بخشیدن به شما در استفاده از دستگاه ویدیِویی اماده کرده ایم که در اختیارات قرار می دهیم

جزئیات محصول

مشخصات

کشور تولیدکننده
چین
مشاهده کامل ویژگی ها
نظرات
بدون نظر
0 تومان
دستگاه لیزر دیود Biolase- I lase  لیزر دیود قابل‌حمل (پرتابل)/جیبی آیلیز از کمپانی بایولیز است که مجموعه حرفه‌ای شما را کامل می‌کند. بدون نیاز به پدال و سیم با فشار انگشت شما از جهت‌های مختلف شروع به کار کرده که موجب...

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام