برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
نام تجاری : Dentlight
دستگاه لایت کیور
0 تومان

ویژگی های محصول

  •  آخرین قیمت به روزرسانی شده : ۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان + ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده
  • لایت کیور Dentlight- Fusion Plus
  • بهره گیری از تکنولوژی پتنت شده لیزر اپتیک و BEAM UNIFORMITY  بی نظیر (دارای پرتو کاملا متمرکز و عدم پراکنندگی و پخش نور-حتی از فاصله 10 میلی متری از سطح دندان ، پرتو نور کاملا متمرکز بوده که باعث پلیمریزاسیون کامل می شود)
  • کسب عنوان بهترین دستگاه لایت کیور از DENTISTRY TODAY و CELLERANT  BEST OF CLASS TECHNOLOGY AWARD
بیشتر بخوانید
توضیحات
  • جنس بدنه از ALUMINUM AIRCRAFT و مقاوت بسیار بالا در برابر ضربه 

ویژگی های دستگاه لایت کیور FUSION PLUS :

  • رنج وسیع طول موج و پلیمیزاسیون کامل تمامی متریال های دندانپزشکی
  • هد Interchangeable (طراحی پتنت شده)
  • دارای 3 تیپ : 3 میلی متر (کیورینگ نقطه ای) ، 9 میلی متر ، 13 میلی متر
  • دارای طراحی ارگونامیک و دارای کوچک ترین  هد (90  درجه -10 میلی متر) که دسترسی به نواحی خلفی را بسیار آسان می کند
  • قابل ارتقاء به دستگاه های :  CARIES AND CANCER DETECTION ، SOFT TISSUE LASER SURGERY ، PHOTODYNAMIC TREATMENT
  • دارای مود PLASMA که در این مود ، با توجه به قرار گرفتن توان اشعه خروجی دستگاه در بالاترین میزان  ، مدت زمان پلیمریزاسیون کامل  تنها به 3 ثانیه کاهش پیدا می کند
  • تولد کمترین گرما در زمان کیورینگ حتی در مود پلاسما
  • طراحی دستگاه به گونه ای می باشد که هر سه قسمت : MAIN CONTROL ، BATTERY ASSEMBLY ، HEAD کاملا از هم  تفکیک شده و باعث می شود تمامی قسمت های دستگاه به راحتی قابل تعویض باشند و در صورت نیاز عیب یابی شوند

هشدارها و احتیاطهای ایمنی محصول قبل از نصب و فعالسازی، لطفا دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و مراحل ایمنی و همچنین نظرات ایمنی و توصیه های ارائه شده در سراسر دستورالعمل برای استفاده را دنبال کنید. سازنده مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از استفاده نامناسب از دستگاه و یا برای هر هدف غیر از موارد تحت پوشش این دستورالعمل نمی پذیرد.

1 .FUSION شدت نور بالایی را تولید میکند. قرار گرفتن در معرض طوالنی مدت با پوست، مخاط دهان یا پالپ میتواند باعث تحریک یا آسیب شود.

• الیت را در تماس مستقیم با لثه بدون محافظ ، غشای مخاطی دهان یا پوست قرار ندهید .

• در حالت Plasma ،الیت را به طور مستقیم در یک بخش یکسان دندان برای بیش از 6 ثانیه قرار ندهید.

• اگر اکسپوز طوالنی مدت میباشد، با یک سرنگ هوا یا سر وکیوم سرعت باال جریان هوا را بر روی سطح دندان هدایت کنید یا حالت پالس را تنظیم کنید یا فاصله Curing تنظیم کنید.

2 .به طور مستقیم به نور منتشر شده از دستگاه نگاه نکنید. بدون داشتن محافظ چشم مناسب برای اپراتور، دستیار و بیمار از FUSION استفاده نکنید. از شیلد نوری، عینک محافظ و یا cap Curing استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض تابش باید محدود به حفره دهان شود جایی که درمان بالینی در نظر گرفته شده است .

3 .برای جلوگیری از آلودگی متقابل بایستی از پوشش محافظ "یکبار مصرف" استفاده شود. پس از هر درمان بیمار، پوشش محافظ را تعویض کنید. این پوشش ها از چسبیدن مواد کامپوزیتی به سطح لنز و کاهش یافتن عملکرد، جلوگیری میکند.

4 .محصوالت با برچسب "یکبار مصرف" تنها برای مصرف یکبار در نظر گرفته شده است . پس از هر بار استفاده، به درستی دور انداخته شون د.

5 .دستگاه را در نزدیکی مواد قابل اشتعال نگذارید. در محیطی با تهویه مناسب استفاده کنید.

6 .حاللها، مایعات قابل اشتعال و منابع گرمای شدید را از FUSION دور نگه دارید زیرا ممکن است به قطعات داخلی و خارجی و یا کلیدهای کنترل پنل آسیب برساند.

7 .دستگاه را اتوکالو نکنید و یا در اولتراسونیک، محلول ضدعفونی کننده، تمیزکننده یا هر نوع مایع دیگری غوطه ور نکنید. مایعات را به طور مستقیم بر روی دستگاه اسپری نکنید و مانع از ورود مایعات به قسمت های باز دستگاه مانند صفحه کلید، پایه شارژر و اتصاالت و کانکتورهای آن شوید زیرا ممکن است دستگاه آسیب دیده یا اتصال کوتاه شود و می تواند خطر بالقوه ای برای اپراتور و یا بیمار داشته باشد.

برای دانلود کاتالوگ اینجا کلیک کنید. 

لایت کیور Fusion Plus

جزئیات محصول
2083400001

مشخصات

کشور تولیدکننده
آمریکا
مشاهده کامل ویژگی ها
نظرات
بدون نظر
790,000 تومان
تاریخ انقضاء : 2026/06 کامپوزیت فلو - Master Dent - Flow composite کامپوزیت فلو شرکت مستردنت آمریکا رادیو اپک دو سرنگ ۲ گرمی کامپوزیت هیبریدی و لایت کیور دارای قابلیت چسبندگی بالا پالیش‌پذیری فوق‌العاده، با ثبات رنگ...
1,397,000 تومان
رزین لایت کیور - Biodinamica - Bioforty رزین لایت کیور جهت پوشش دهی ریز نشت های سطحی پس از ترمیم های گالس آینومری و کامپوزیتی  استفاده آسان بهبود طول عمر ترمیم‌ها  سازگار با ترمیم‌های کامپوزیت ، گلاس آینومر یا...
40,000,000 تومان
دستگاه لایت کیور - Max Dental - Noblesse A دارای ۱۳ حالت برای لایت کیور با کاربردها و حالت‌های مختلف ۲ حالت مخصوص ارتودنسی حالت فوق سریع Fast Xtra طراحی ارگونومیک دارای بدنه آلومینیومی (Titan , Black) دارای نمایشگر...
0 تومان
آخرین قیمت استعلام گرفته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ : ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان + ۹% مالیات بر ارزش افزوده لایت کیور وودپکر - Woodpecker - O Light II بی سیم LED دو مدکاری عمق کیور: ۲ میلیمتر در یک ثانیه صفحه نمایش دیجیتال قدرت...

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام