برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پیزون داخل یونیتی - Woodpecker - UDS.N2 LED

مرجع:
نام تجاری : woodpecker
دستگاه جرمگیری
0 تومان

ویژگی های محصول

  • آخرین قیمت استعلام گرفته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ : ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان + ۹% مالیات بر ارزش افزوده
  • پیزون داخل یونیتی - Woodpecker - UDS.N2 LED
  • هندپيس فايبراپتيك
  • داراي پنج سر قلم
بیشتر بخوانید
توضیحات
  • پیزون داخل یونیتی - Woodpecker - UDS.N2 LED
  • یکی از دستگاه‌هایی که در مطب‌های دندانپزشکی کاربرد زیادی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد دستگاه جرمگیر است. این دستگاه انواع مختلفی دارد و با استفاده از امواج التراسونیک پرقدرت باعث تمیز و سفید شدن دندان‌ها می‌شود.
  • با گذشت زمان جرم‌ها و پلاکت‌هایی روی دندان‌ها رسوب می‌کنند و اگر نسبت به رفع آن‌ها اقدام نشود به مینای دندان آسیب رسانده و در دراز مدت باعث پوسیدگی می‌شوند. از این رو توصیه می‌شود هر سال یکبار برای جرمگیری مراجعه کنید.
  • پیزون وودپیکر مدل USD-N2 LED از نوع جرمگیرهای داخل یونیتی مجموعه دنتاپارت ( وصال گستر ) است. این دستگاه ساخت کشور چین است و طبق استانداردهای جهانی ISO، CE، TUV و FDA تولید شده است.
  • ویژگی:
  • هندپیس این دستگاه از نوع فایبراپتیک است و قابلیت جدا شدن دارد که امکان استریل کردن آن را فراهم می‌کند. تعداد ۵ عدد سر قلم برای این پیزون در نظر گرفته شده که نسبت به نوع کار انجام شده قابل تعویض هستند.
  • مد کاری این دستگاه فقط برای جرمگیری تنظیم شده و برای کار دیگری نمی‌توان از آن استفاده کرد.
  • کار با پیزون داخل یونیتی وودپیکر آسان است و سرعت کار دندانپزشک را بالا می‌برد. این دستگاه در ابعاد  ۷۴*۵۶*۳۸ میلیمتر تولید شده و ۸۰۰ گرم وزن دارد.
  • امکان نصب این دستگاه جرمگیر روی انواع یونیت‌ها وجود دارد و وزن آداپتور آن ۲/۱ کیلوگرم است. یکی از امکانات این پیزون قابلیت کالیبراسیون خودکار است که فرکانس را به طور دقیق اندازه‌گیری می‌کند.
  • فرکانس ارتعاش این دستگاه بین ۲۵ تا ۳۱ کیلوهرتز است و به دلیل قرار گرفتن در محدوده استاندارد باعث آسیب به گوش دندانپزشک نمی‌شود. این پیزون برای کار به آب نیاز دارد و فشار آب ورودی به آن ۱ تا ۵ bar است.
  • پدالی که برای کار با پیزون داخل یونیتی وودپیکر تعبیه شده از نوع پدال یونیت دندانپزشکی است و با فشار دادن آن دستگاه شروع به کار می‌کند. این دستگاه مجهز به آچار کلاچ‌دار است و می‌توان آن را از طریق اتوکلاو استریل کرد.
  • برای افزایش طول عمر دستگاه بهتر است هواگیری قبل از جایگذاری قلم در داخل هندپیس انجام شود. همچنین باید سر قلم‌ها از هرگونه ضربه در امان بمانند. بهترین راه استریل کردن قلم این دستگاه استفاده از اتوکلاو و مواد استریل کننده است.
جزئیات محصول

مشخصات

کشور تولیدکننده
چین
مشاهده کامل ویژگی ها
نظرات
بدون نظر
19,500,000 تومان
۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ کالا افزوده می‌گردد دستگاه تزریق گوتا پرکا دارای دو دکمه در دو طرف دستگاه برای تزریق گوتا ( امکان تعویض دست از چپ به راست و بالعکس در حین استفاده برای دندانپزشک ) تزریق یکنواخت و...
0 تومان
آخرین قیمت استعلام گرفته شده : ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان + ۹% مالیات بر ارزش افزوده جرمگیر - Woodpecker - PT5 دستگاه درمان بدون درد پریودنتال  دستگاه سه کاره پیزوالکتریک سرامیکی با اثربخشی فوق العاده و فاقد درد برای بیمار...
0 تومان
آخرین قیمت استعلام گرفته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ : ۷۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان سنسور Woodpecker - iSensor Size2 H2 - RVG طراحی ارگونومیک دارای گوشه‌های گرد دقت تئوریتیکال : ۲۵lp/mm بسیار نازک (ضخامت ۴.۴ میلیمتر) انتقال بیسیم...
0 تومان
آخرین قیمت استعلام گرفته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ : ۶۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان سنسور Woodpecker - iSensor Size 1.5 - RVG طراحی ارگونومیک دارای گوشه‌های گرد فنآوری تشخیص APS CMOS، تصویر شفاف و با کیفیت، سایز پیکسل ۲۰µ فنآوری...
0 تومان
جدیدترین اپکس فایندر کمپانی Woodpecker دو کاره: اپکس لوکیتور و پالپ تستر (جریان ثابت) قابلیت اتصال به دستگاه روتاری Endo Smart Plus بدنه ی ضد نویز، پایه مدور جاذب الکترومغناطیسی صفحه نمایش تاچ اسکرین رنگی بزرگ (3.8...
0 تومان
آخرین قیمت بروز رسانی شده ۱۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان + ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده اولتراسونیک و جرمگیری - Woodpecker - U600 LED دارای فرکانس کاری حدودا ۲۸ کیلوهرتز بکار بردن فرکانس‌های سینوسی در دستگاه برای جلوگیری از ایجاد...

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام