برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دستگاه لایت کیور بی سیم - Ultradent - Valo

مرجع:
نام تجاری : ultradent
دستگاه لایت کیور
0 تومان

ویژگی های محصول

  • دستگاه لایت کیور بی سیم Ultradent-Valo
  • دارای 4 باتری قابل شارژ
  • برنده جایزه VALO ™ Curing Light با لنز بزرگتر 12 میلی متری
  • باتری ها در طول عمرشان میتوانند 1000 تا 2000 مرتبه شارژ شوند
  • در هر بار شارژ باتری ها ، تا 400 مرتبه امکان استفاده دارد یا به طور متوسط یک هفته
بیشتر بخوانید
ناموجود
موجود شد خبرم کن
توضیحات

لنز 12 میلی متری طوری طراحی شده است که به راحتی یک مولر 10 میلی متری را می پوشاند تا سریع تر و موثرتر کیور کند.

قدرت VALO ™ Grand LED  از یک دیود سفارشی و چند موج نور ساطع کننده (LED) برای تولید نور با شدت بالا در طول موج 385-515 نانومتر استفاده می کند که قادر به پلیمریزاسیون تمام مواد دندانپزشکی با نور مقاوم است. این شدت همچنین به پرسلن نفوذ می کند و می تواند سیمان های رزینی زیرین را بسیار با کیفیت کیور کند.

طراحی زیبا ، ارگونومیک و ساده ، باعث می شود بدون هیچ گونه ناراحتی برای بیمار به تمامی نقاط دهان دسترسی داشته باشید .

دارای دو دکمه کیور ، یک دکمه در بالا و یک دکمه در قسمت زیرین برای عملکرد بصری است.

سه حالت درمان قدرتمند

STANDARD: 1000 میلی وات بر سانتی متر مربع

HIGH POWER: 1600 میلی وات بر سانتی متر مربع

XTRA POWER: 3200 میلی وات بر سانتی متر مربع

کاربرد حالت های مختلف

برای مثال اگر شما موادی را با 10 ثانیه در حالت استاندارد کیور میکنید ، میتوانید با حالت ، های پاور آن را در 4 ثانیه کیور کنید و 6 ثانیه در وقت خود صرفه جویی کنید و به درمان خود سرعت ببخشید ، همچنین حالت  اکسترا پاور که فوق العاده قدرتمند است و مناسب شرایطی است که شما نیاز به کیور کردن موادی در مدت زمان خیلی کم هستید یا کیس درمانی شما کودک یا فردی غیر همکار است ، میتوانید از حالت اکسترا پاور استفاده کنید .

با کم شدن شارژ باتری ها ، هیچ تاثیری در کارکرد آن ها مشاهده نخواهید کرد و با همان قدرت مورد نظر شما عمل میکند .

حالت Xtra Power دمای پالپ را بیش از 0٫1 درجه سانتی گراد بالا نمی برد. این بدان معنی است که دندان را از 98٫6 درجه فارنهایت به 98٫78 درجه فارنهایت می برد.  جریان خون دندان مکانیسم خنک کننده آن است و موجب میشود پالپ به کمترین میزان تحت تاثیر قرار گیرد .

شاید شما در قدرت های بالای دستگاه لایت کیور شما احساس گرما بر روی بافت های نرم خود مثل دستتان حس کنید که علت آن واکنش متفاوت  بافت نرم با ساختار دندان است . انگشت دارای تن «قرمز» است  که انرژی را جذب می کند و باعث می شود گرما را احساس کنید. رنگ دندان انرژی را جذب نمی کند و به همین دلیل گرما را به پالپ منتقل نمی کند. طبیعت سفید دندان به این معنی است که بخش عمده ای از نور منعکس می شود و به گرما تبدیل نمی شود. علاوه بر این، جریان خون در دندان بلافاصله باعث سرد کردن  گرمای ایجاد شده می شود .

در دستورالعمل های استفاده از نور VALO شامل هشدار در مورد قرار دادن پرتو بر روی بافت های نرم است. نور VALO، مانند تمام نورهای درمان دیگر، گرمایی تولید میکند که اگر بر روی بافت های نرم برای یک دوره طولانی قرار گیرد می تواند باعث آسیب به بافت های نرم شود.

پالپ دندان زنده از جریان خون به عنوان مکانیسم خنک کننده استفاده می کند و همچنین استفاده از یک جریان ثابت هوا ( پوآر هوا ) از فاصله ی دور بر روی دندان میتواند در خنک کردن دندان تاثیر گذار باشد .

برای پاک کردن دستگاه ولو ، از الکل ایزوپروپیل تمیز کننده یا اتیل الکل تمیز کننده یا دیگر تمیز کننده های غیرسفید کننده و غیر ساینده استفاده کنید .

موارد توصیه شده :

  • Isopropyl alcohol
  • Ethyl alcohol-based cleaners
  • Lysol®* Brand III Disinfectant Spray (recommended)
  • Lysol®* Concentrate (alcohol-based only)

لطفا توجه داشته باشید: آسیب به دستگاه VALO  ناشی از استفاده از محصولات تمیز کننده, از جمله تغییر رنگ و خوردگی, تحت گارانتی دستگاه  VALO نمی باشد.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور تولیدکننده
آمریکا
نوع نور
LED
شدت نور
1000-1400-3200mw/cm2
طول موج
395-480nm
مشاهده کامل ویژگی ها
نظرات
بدون نظر
1,035,000 تومان 1,150,000 تومان
کامپوزیت یونیورسال - Ultradent - Amelogen Plus هندلینگ راحت(عدم چسبندگی به اینسترومنت) قابل استفاده درترمیم های قدامی و خلفی اندازه فیلر 4/0 تا 7/0 میکرومتر حداکثر قابلیت پرداخت 14 رنگ رادیواپک
790,000 تومان
تاریخ انقضاء : 2026/06 کامپوزیت فلو - Master Dent - Flow composite کامپوزیت فلو شرکت مستردنت آمریکا رادیو اپک دو سرنگ ۲ گرمی کامپوزیت هیبریدی و لایت کیور دارای قابلیت چسبندگی بالا پالیش‌پذیری فوق‌العاده، با ثبات رنگ...

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام