برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

نگه دارنده ی سرنگ - Niddle RE Capper - فتاح طب

مرجع:
2092700249 - 3055
نام تجاری : فتاح طب
ابزار عمومی
470,000 تومان

ویژگی های محصول

  • نگه دارنده ی سرنگ - Niddle RE Capper - فتاح طب
ناموجود
موجود شد خبرم کن
توضیحات

نحوه ی نگه داری:

رعایت اصول کامل شستشو وپاکسازی در اولین استرلیزاسیون, به گونه ای که باپارچه نرم آغشته به محلول ضدعفونی کننده و برس نرم کلیه عوامل خارجی را از تمامی قسمتهای ابزار از بین ببرید

هرگونه تماس ابزاردندانپزشکی بامحلولهای آلکالینی یا اسیدی خواص محافظتی سطوح ابزار را ازبین برده به نحوی که در اکثرمواردمنجربه خوردگی وشکستگی وایجاد خلل در سطح ابزار میشود.

در آب را استریل نمود.

یکی از موارد ضروری در جلوگیری از انتقال خوردگی به ابزارهای دیگر جدا سازی ومعدوم نمودن ابزارهای زنگ زده میباشد همچنین درحین استرلیزاسیون ابزار را از حالت قفل شدگی رها سازید.

از گذاردن ابزارهای سنگین بر روی ابزارهای ظریف و تو خالی جدا اجتناب کنید همچنین از خشک شدن خون بر روی ابزار جلوگیری کنید برای این منظور میتوانید ابزارها را در وان آب مقطر تاحد امکان جهت تمیزکاری از آب مقطربرای شستشوی ابزار استفاده کرده و از آب لوله کشی اجتناب کنید زیرا آب مقطرحاوی PH نزدیک به 7(خنثی(میباشد .

درزمان استتفاده از اتوکلاو توصیه می شود از آب خالص و ضد عفونی کننده هایی که کمتر آغشته به صابون هستند ودارای PHخنثی میباشند استفاده نمود. قبل ازپوشاندن ابزارها جهت نگهداری می بایستی آنها راکامال خشک نمود. 

جزئیات محصول
2092700249 - 3055

مشخصات

کشور تولیدکننده
ایران
مشاهده کامل ویژگی ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام